Service coordinator M/V

Omschrijving

Ons bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen, monteren en onderhouden van uiteenlopende werktuigbouwkundige installaties en systemen t.b.v. de utiliteitsbouw. Als zogenaamd W-installateur zorgen wij voor optimale processing op het gebied van gas, verwarming, koeling, ventilatie, regeltechniek, waterbeheer en waterafvoer.

Onze opdrachtgevers bestaan onder andere uit scholengemeenschappen, gemeentes, zorginstellingen, MKB bedrijven en (food)industrie.

Voor meer informatie over onze werkzaamheden: neem eens een kijkje op onze website https://www.schermerbv.nl

Voordelen van werken bij Schermer Installatietechniek:

  • File vrij werken (regionale projecten)
  • Wij werken met de nieuwste technieken
  • We zijn innovatief en vooruitstrevend
  • Sfeer en betrokkenheid van een familiebedrijf (> 50 gemotiveerde collega's)
  • Een gloednieuw, energieneutraal bedrijfspand

Ter uitbreiding van onze service afdeling zijn wij op zoek naar een service coördinator.

Doel van de functie

Als service coördinator ben je onderdeel van ons serviceteam. Het serviceteam is verantwoordelijk voor de uitvoering van het onderhoud aan onze installaties en voor de opvolging van storingen aan deze installaties. Hun taak is om onze klanten zo tevreden te houden, dat zij op het moment dat hun installatie aan vervanging toe is, dit bij ons neer te leggen.

Het huidige serviceteam bestaat op dit moment uit 5 medewerkers op kantoor en circa 10 servicemonteurs in de buitendienst. Het kantoorteam bestaat uit 3 service coördinatoren, een planner en een projectleider voor de service projecten. De planner ontvangt de storingen en draagt zorg voor planning van onze servicemonteurs.

Als service coördinator ben je het aanspreekpunt voor onze klanten. Aan jou de taak om onze klanten en servicemonteurs uiterst tevreden te houden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het tijdig uit (laten) voeren van het onderhoud bij onze klanten.

 

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Goede communicatie met de klant onderhouden;
  • Opstellen van onderhoudscontracten;
  • Bestellen van materiaal t.b.v. onderhoud en opvolging van storingen;
  • Aansturen van onderaannemers;
  • Opstellen van offertes n.a.v. uitgevoerd onderhoud of storingen;
  • Collega's van de afdeling calculatie van informatie voorzien indien toestellen vervangen dienen te worden;
  • Servicebonnen gereed maken voor financiële afhandeling.
  • Rapportages van het onderhoud nazien en gereed maken.

Als service coördinator is geen dag hetzelfde; elke dag brengt onverwachte wendingen en nieuwe uitdagingen met zich mee.

 

Wij vragen:

  • MBO4/HBO denk en werkniveau
  • Ervaring in een soortgelijke functie (een technische achtergrond is niet noodzakelijk)
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een flexibele instelling;
  • Een pro-actieve werkhouding
  • Stressbestendig en snel kunnen schakelen
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Klantvriendelijk
  • Sterk in plannen en organiseren van jouw werkzaamheden

Minimaal 32 uur per week beschikbaar, dagen in overleg te bepalen.

 

Wij bieden:

  • Alle middelen om jouw werk goed uit te kunnen voeren
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen bij fulltime dienstverband
  • Diverse bijeenkomsten zoals het Schermer festival, bedrijfsuitjes en afdelingsbijeenkomsten
  • Een collegiale en professionele werksfeer binnen een (service)team van gemotiveerde en vakkundige medewerkers
  • Het volgen van gerichte opleidingen en trainingen wordt gestimuleerd en vergoed
  • Marktconform salaris

Installeer je bij ons

Lijkt deze baan iets voor jou? Laat je telefoonnummer achter en Barend belt je terug binnen 30 minuten. Of bel ons op kantoor via 0229-242324 voor het maken van een kennismakingsgesprek.