Applicatiebeheerder M/V (32-40 uur)

Voordelen werken bij Schermer

Voordelen werken bij Schermer Installatietechniek

  • File vrij werken 
  • Een nieuw en ruim kantoor voorzien van de nieuwste technieken
  • We zijn innovatief en vooruitstrevend 
  • Sfeer en betrokkenheid van een familiebedrijf (> 50 gemotiveerde collega's)

Doel van de functie

Het doel van de functie is om de digitalisering in ons bedrijf nog meer te verhogen.
Help jij Schermer verder naar de Cloud met AI-functies. Wij zijn bezig met de implementatie van Microsoft Business Central 4PS en Autodesk software waarin jij betrokken wordt en het applicatiebeheer over mag uitvoeren. Daarnaast willen wij de Microsoft 365 producten beter gaan gebruiken met o.a. Teams en Copilot.
Door middel van advisering en ondersteuning van directie en kerngebruikers ben jij dé voortrekker om bovenstaande naar een hoger plan te tillen.

  • Adviseren over procesverbeteringen en bijdragen aan de optimale beveiliging van de applicaties.
  • Kennis delen over applicaties via documentatie, training en overleg in samenwerking met de kerngebruikers.
  • Contact onderhouden met leveranciers en ondersteunende partijen om applicaties up-to-date en operationeel te houden.
  • Tweedelijns support bieden en problemen snel en efficiënt oplossen.
  • Positieve en stimulerende voortrekker van de gebruikte software producten.

Wij vragen

  • Ervaring in Applicatiebeheer is een pre.
  • De vraagstukken van de (kern)gebruikers goed kunnen analyseren en vertalen naar de softwareleveranciers en directie.
  • Ervaring in de (W-)Installatie branche is een pre.
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een flexibele instelling.
  • Een proactieve werkhouding.
  • Kennis of affiniteit hebben Microsoft en/of Autodesk software is een pre.
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar, dagen in overleg te bepalen. Deels thuiswerken bespreekbaar.

Aanbod

  • Een pensioenregeling met een ruime werkgeversbijdrage.
  • 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen bij full-time dienstverband.
  • Alle overige middelen om jouw werk goed uit te kunnen voeren zoals een mobiel en een laptop.
  • Open en informele bedrijfscultuur, met korte lijnen en een team van gemotiveerde medewerkers.
  • Het volgen van gerichte opleidingen en trainingen wordt gestimuleerd en vergoed.

Installeer jij je bij ons?

Stuur je sollicitatie en CV naar barend@schermerbv.nl Voor eventuele vragen of aanvullende informatie kun je contact opnemen met Barend Schermer, telefonisch bereikbaar via 0229-242324.
Voor meer informatie over ons bedrijf neem een kijkje op onze website www.schermerbv.nl of onze bedrijfspagina's op facebook en LinkedIn.
Je sollicitatie zien we met belangstelling tegemoet!